Polityka prywatności | SEB-TEAM

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Do kogo skierowana jest Polityka Prywatności?

1.SEB – TEAM Edyta Jaworska, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 581619859, REGON 221955297, mieszcząca się w 82-520 Gardeja, Czarne Górne 16A przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników korzystających ze strony internetowej https://seb-team.pl/. Jeżeli korzystasz z tej Strony Internetowej, Polityka Prywatności jest przeznaczona dla Ciebie

Do kogo skierowana jest Polityka Prywatności?

1.Niniejsza polityka prywatności sklepu internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest ona źródłem obowiązków dla Klientów SEB – TEAM Edyta Jaworska.

2.Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest firma SEB – TEAM Edyta Jaworska, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 581619859, REGON 221955297, mieszcząca się w 82-520 Gardeja, Czarne Górne 16A.

3.Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -dalej jako „RODO” oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

4.Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem. Zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

Cel i zakres zbierania danych oraz odbiorcy danych na Stronach Internetowych.

1.Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta na naszych Stronach Internetowych. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

  • zawarcie i realizacja umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. Konto)

3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów naszych Stron Internetowych:

  • W przypadku Klienta, który korzysta na naszych Stronach Internetowych z elektronicznych sposobów płatności lub kartą płatniczą Administrator
    udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na naszych Stronach Internetowych.
    W naszym przypadku dane dot. transakcji są przekazywane do: PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON 301345068.
  • Twoje dane są także przekazywane księgowej do celów rozliczeniowych – jeśli jesteś naszym Klientem.
  • Po zakupie czy zarejestrowaniu się na Stronach Internetowych Twoje dane (adres e-mail, imię, nazwisko) przesyłane są do systemu automatyzacji marketingu Redlink. Ich odbiorcą jest Vercom S.A. z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: ul. Roosevelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 781-17-65-125,
    REGON: 300061423. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Klientów korzystających z naszych Stron Internetowych:
  • imię i nazwisko,
  • adres poczty elektronicznej,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
  • adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy),

4.W wypadku Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub Regon Klienta.

5.Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej na naszych Stronach Internetowych. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na naszych stronach internetowych oraz w Regulaminie.

6.Jak zbieramy Twoje dane na naszych stronach internetowych?

  • Jeżeli odwiedzisz nasze strony, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dot. Twojej wizyty, w szczególności:
  • Adres IP,
  • Rodzaj systemu operacyjnego,
  • Rodzaj/typ przeglądarki

Sama wizyta na naszej stronie nie wymaga od Ciebie żadnych innych informacji ani danych osobowych.

7. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie w inny sposób, np. za pomocą telefonu, poczty e-mail czy poprzez stosowne formularze tylko, gdy chcesz nam takie dane przekazać. Możesz przekazać nam dane osobowe, które mogą zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres zamieszkania.

Podsumowując, Twoje dane możemy zbierać w celach:

  1. Odpowiadania na Twoje zapytania (jeżeli zadzwoniłeś lub napisałeś do nas poprzez jeden z formularzy)
  2. Marketingu własnych produktów (jeśli jesteś naszym Klientem lub wyraziłeś na to zgodę)
  3. Przesyłania newsletterów – jeśli wyraziłeś na to zgodę.
  4. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu zakończenia korespondencji w danej sprawie lub do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów. Jeśli zapisałeś się na newsletter będziemy je przetwarzać tak długo, jak nie wycofasz swojej zgody.
  5. Cookies i dane eksploatacyjne
  6. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Strony Internetowe (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzystasz). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
  7. Strony wykorzystują cookies w celu przetwarzania działań re-marketingowych polegających na prezentowaniu reklam zachęcających do powrotu na nasze Strony Internetowe lub skorzystania z promocji, a także reklam spersonalizowanych.
  8. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Stron Internetowych w następujących
    celach:

    • identyfikacji klientów jako zalogowanych w sklepie internetowym i pokazywania, że są zalogowani,
    • zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia,
    • zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do sklepu internetowego,
    • dostosowywania zawartości stron internetowych do indywidualnych preferencji Klienta, np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony oraz optymalizacji korzystania ze stron sklepu internetowego,
    • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Stron Internetowych.
  9. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności sklepu internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania zamówienia).
  10. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasze Strony Internetowe – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
  11. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej, z której korzystasz.
  12. Jakie inne dane zbieramy na stronach?
  13. Analizy statystyczne naszych Stron Internetowych
  14. Korzystamy z różnych narzędzi, które pozwalają na zbieranie danych statystyczny, dzięki którym możemy zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszego serwisu i jak możemy go ulepszyć. Są to zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Stron Internetowych (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę sklepu internetowego. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.
  15. Do narzędzi, z których korzystamy należą między innymi „Google Analytics” oraz „Freshmail”. Wykorzystują one technologię „cookies”.
  16. Autorzy tych narzędzi gromadzić mogą na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzystać z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.
  17. Firmy będące autorami tych narzędzi mogą również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będą zobowiązane to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu danej firmy.
  18. Używanie przez Nas narzędzia Google Analytics i podobne, nie stanowią przetwarzania Twoich danych osobowych.
  19. Piksel konwersji Facebooka
  20. Na naszych Stronach Internetowych może być stosowany tzw. „piksel konwersji Facebooka” serwisu społecznościowego Facebook w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram oraz w celu prowadzenia działań marketingowych.
  21. Piksel Facebooka ma za zadanie śledzić odwiedziny i zachowanie użytkowników poruszających się po Stronach Internetowych. Dzięki temu możemy zlecać na portalu Facebook reklamy do tych osób, które były na Stronach Internetowych (marketing) lub na poszczególnych podstronach witryn.
  22. Następnie otrzymujemy od firmy Facebook jedynie dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam, bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób możemy sprawdzać skuteczność reklam w serwisie Facebook i Instagram w celach statystycznych i związanych z badaniem rynku.
  23. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zwracamy uwagę na informacje o ochronie danych na stronach: https://www.facebook.com/about/privacy/
  24. System do automatyzacji działań marketingowych
  25. Korzystamy z systemu do automatyzacji działań marketingowych Redlink, który za pomocą technologii „cookies” zbiera zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Stron Internetowych (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu.
  26. Do systemu przekazywane są Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam podczas rejestracji swojego konta, wypełniania formularza czy zapisu do newslettera na naszych Stronach Internetowych.
  27. Gdy Twoje dane są już w systemie, za jego pomocą wysyłamy Ci wiadomości email czy monitorujemy Twoją aktywność na naszych Stronach Internetowych.

VII. Podstawa przetwarzania danych

  1. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niepodanie wskazanych na Stronie Internetowej oraz w Regulaminie Sklepu
    Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości
    zawarcia tej umowy.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na
    jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług
    Administratora podstawą takiego przetwarzania jest:

    • uprzednia zgoda Klienta,
    • wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora),
    • W przypadku przetwarzania danych w celu wyrażenia przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży podstawą takiego przetwarzania jest zgoda Usługobiorcy lub Klienta.

VIII. Prawo kontroli i dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  3. W przypadku udzielenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.
  4. Jeśli Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do: wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.
  5. Powyższe uprawnienia opisane w pkt. 1-4 Usługobiorca może realizować zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (RODO), kontaktując się z Administratorem pod adresem: SEB – TEAM Edyta Jaworska Czarne Górne 16A 82-520 Kwidzyn, email: seb-team.pl
  6. Jeśli chcesz zaprzestać otrzymywania od nas newslettera wystarczy, że klikniesz odpowiedni link znajdujący się w jego stopce.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Strony internetowe mogą zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką
    prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko stron internetowych wspomnianych w pierwszym punkcie niniejszej Polityki Prywatności.
  2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii
    danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną,
    przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  3. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych
    osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

    • Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem,
    • Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła,
    • Certyfikat SSL.

Do kogo skierowana jest Polityka Prywatności?

1. INSTYTUT ROZWOJU SEB – TEAM Piotr Jaworski, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 5811353752, REGON 170844460, mieszcząca się w 82-500 Kwidzyn, przy ul. Wielkiej 14A przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników korzystających ze strony internetowej https://seb-team.pl/. Jeżeli korzystasz z tej Strony Internetowej, Polityka Prywatności jest przeznaczona dla Ciebie

Do kogo skierowana jest Polityka Prywatności?

1.Niniejsza polityka prywatności sklepu internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest ona źródłem obowiązków dla Klientów INSTYTUT ROZWOJU SEB – TEAM Piotr Jaworski.

2.Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest firma INSTYTUT ROZWOJU SEB – TEAM Piotr Jaworski, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 5811353752, REGON 170844460, mieszcząca się w 82-500 Kwidzyn, przy ul. Wielkiej 14A.

3.Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -dalej jako „RODO” oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

4.Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez
niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem. Zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

Cel i zakres zbierania danych oraz odbiorcy danych na Stronach Internetowych.

1.Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta na naszych Stronach Internetowych. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

  • zawarcie i realizacja umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. Konto)

3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów naszych Stron Internetowych:

  • W przypadku Klienta, który korzysta na naszych Stronach Internetowych z elektronicznych sposobów płatności lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na naszych Stronach Internetowych. W naszym przypadku dane dot. transakcji są przekazywane do: PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON 301345068.
  • Twoje dane są także przekazywane księgowej do celów rozliczeniowych – jeśli jesteś naszym Klientem.
  • Po zakupie czy zarejestrowaniu się na Stronach Internetowych Twoje dane (adres e-mail, imię, nazwisko) przesyłane są do systemu automatyzacji marketingu Redlink. Ich odbiorcą jest Vercom S.A. z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: ul. Roosevelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 781-17-65-125, REGON: 300061423. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Klientów korzystających z naszych Stron Internetowych:
  • imię i nazwisko,
  • adres poczty elektronicznej,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
  • adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy),

4. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub Regon Klienta.

5. Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej na naszych Stronach Internetowych. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na naszych stronach internetowych oraz w Regulaminie.

6. Jak zbieramy Twoje dane na naszych stronach internetowych?

  • Jeżeli odwiedzisz nasze strony, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dot. Twojej wizyty, w szczególności:
  • Adres IP,
  • Rodzaj systemu operacyjnego,
  • Rodzaj/typ przeglądarki

Sama wizyta na naszej stronie nie wymaga od Ciebie żadnych innych informacji ani danych osobowych.

7. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie w inny sposób, np. za pomocą telefonu, poczty e-mail czy poprzez stosowne formularze tylko, gdy chcesz nam takie dane przekazać. Możesz przekazać nam dane osobowe, które mogą zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres zamieszkania.

Podsumowując, Twoje dane możemy zbierać w celach:

  1. Odpowiadania na Twoje zapytania (jeżeli zadzwoniłeś lub napisałeś do nas poprzez jeden z formularzy)
  2. Marketingu własnych produktów (jeśli jesteś naszym Klientem lub wyraziłeś na to zgodę)
  3. Przesyłania newsletterów – jeśli wyraziłeś na to zgodę.
  4. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu zakończenia korespondencji w danej sprawie lub do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów. Jeśli zapisałeś się na newsletter będziemy je przetwarzać tak długo, jak nie wycofasz swojej zgody.
  5. Cookies i dane eksploatacyjne
  6. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Strony Internetowe (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzystasz). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
  7. Strony wykorzystują cookies w celu przetwarzania działań re-marketingowych polegających na prezentowaniu reklam zachęcających do powrotu na nasze Strony Internetowe lub skorzystania z promocji, a także reklam spersonalizowanych.
  8. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Stron Internetowych w następujących celach:
    • identyfikacji klientów jako zalogowanych w sklepie internetowym i pokazywania, że są zalogowani,
    • zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia,
    • zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do sklepu internetowego,
    • dostosowywania zawartości stron internetowych do indywidualnych preferencji Klienta, np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony
      oraz optymalizacji korzystania ze stron sklepu internetowego,
    • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Stron Internetowych.
  9. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwośćokreślenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności sklepu internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania zamówienia).
  10. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasze Strony Internetowe – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
  11. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej, z której korzystasz.
  12. Jakie inne dane zbieramy na stronach?
  13. Analizy statystyczne naszych Stron Internetowych
  14. Korzystamy z różnych narzędzi, które pozwalają na zbieranie danych statystyczny, dzięki którym możemy zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszego serwisu i jak możemy go ulepszyć. Są to zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Stron Internetowych (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę sklepu internetowego. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.
  15. Do narzędzi, z których korzystamy należą między innymi „Google Analytics” oraz „Freshmail”. Wykorzystują one technologię „cookies”.
  16. Autorzy tych narzędzi gromadzić mogą na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzystać z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.
  17. Firmy będące autorami tych narzędzi mogą również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będą zobowiązane to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu danej firmy.
  18. Używanie przez Nas narzędzia Google Analytics i podobne, nie stanowią przetwarzania Twoich danych osobowych.
  19. Piksel konwersji Facebooka
  20. Na naszych Stronach Internetowych może być stosowany tzw. „piksel konwersji Facebooka” serwisu społecznościowego Facebook w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram oraz w celu prowadzenia działań marketingowych.
  21. Piksel Facebooka ma za zadanie śledzić odwiedziny i zachowanie użytkowników poruszających się po Stronach Internetowych. Dzięki temu możemy zlecać na portalu Facebook reklamy do tych osób, które były na Stronach Internetowych (marketing) lub na poszczególnych podstronach witryn.
  22. Następnie otrzymujemy od firmy Facebook jedynie dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam, bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób możemy sprawdzać skuteczność reklam w serwisie Facebook i Instagram w celach statystycznych i związanych z badaniem rynku.
  23. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zwracamy uwagę na informacje o ochronie danych na stronach: https://www.facebook.com/about/privacy/
  24. System do automatyzacji działań marketingowych
  25. Korzystamy z systemu do automatyzacji działań marketingowych Redlink, który za pomocą technologii „cookies” zbiera zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Stron Internetowych (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu.
  26. Do systemu przekazywane są Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam podczas rejestracji swojego konta, wypełniania formularza czy zapisu do newslettera na naszych Stronach Internetowych.
  27. Gdy Twoje dane są już w systemie, za jego pomocą wysyłamy Ci wiadomości email czy monitorujemy Twoją aktywność na naszych Stronach Internetowych.

VII. Podstawa przetwarzania danych

  1. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niepodanie wskazanych na Stronie Internetowej oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tej umowy.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest:
    • uprzednia zgoda Klienta,
    • wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora),
    • W przypadku przetwarzania danych w celu wyrażenia przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży podstawą takiego przetwarzania jest zgoda Usługobiorcy lub Klienta.

VIII. Prawo kontroli i dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
  3. W przypadku udzielenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.
  4. Jeśli Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do: wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.
  5. Powyższe uprawnienia opisane w pkt. 1-4 Usługobiorca może realizować zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (RODO), kontaktując się z Administratorem pod adresem: SEB – TEAM Edyta Jaworska Czarne Górne 16A 82-520 Kwidzyn, email: seb-team.pl
  6. Jeśli chcesz zaprzestać otrzymywania od nas newslettera wystarczy, że klikniesz odpowiedni link znajdujący się w jego stopce.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Strony internetowe mogą zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko stron internetowych wspomnianych w pierwszym punkcie niniejszej Polityki Prywatności.
  2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  3. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:
    • Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem,
    • Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła,
    • Certyfikat SSL.
+48 607 057 017