Online Czyli Jak Skutecznie Działać w Sieci
Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?
To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.
Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?
Informacje o szkoleniu
- Wiesz, że musisz działać online, bo cały świat już tam jest, ale nie wiesz jak?
- Prowadzisz profil na Facebooku, Instagramie, lub w innych mediach społecznościowych ale nie wiesz, to robić skutecznie?
- Potrzebujesz wiedzy i inspiracji, jak wzbogacić działania promocyjne wykorzystując nowoczesne rozwiązania dzięki technologii?
- Sprzedajesz ciekawe produkty i idzie Ci całkiem dobrze, ale w sieci nadal jesteś za konkurencją?
- Potrzebujesz nowych klientów i otwarcia na kolejne źródła ich pozyskiwania?
- To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Korzyścią dla Uczestników jest:
- dowiesz się do kogo i jak mówić;
- będziesz wiedział/a czy inwestować w stronę internetową;
- zwiększysz zasięgi w mediach społecznościowych;
- poznasz narzędzia do pracy online i przykłady ich wykorzystania;
- dowiesz się, jak skutecznie tworzyć treści na stronę i do mediów społecznościowych;
- wyróżnisz się na tle konkurencji;
- będziesz gotowy do stworzenia planu działania w sieci dla swojej firmy.
1. Czy potrzebuję strony internetowej?
- Mój klient jest… Określ go zanim zaczniesz działać w sieci
- Strona internetowa własnymi siłami czy ze wsparciem agencji?
- Jak zaplanować wygląd strony czyli czego potrzebujesz?
- Funkcjonalności, o których warto pamiętać
2. Jak pisać w mediach społecznościowych?
- Budowanie społeczności w sieci: zaangażowanie i komunikacja
- Tworzenie skutecznych postów czyli jak pisać
- Obrazek jest ważny – zadbaj o niego
- Podstawowe triki na Facebooku i Instagramie
- Linkedin – mieć czy nie mieć
- Relacje, stories, relacje na żywo – co warto robić?
3. Wizerunek w sieci – o co warto zadbać i jak to zrobić?
- Gdzie i jak prezentować swoją firmę?
- Jak robić zdjęcia i kiedy korzystać ze specjalistów?
- Wideo – warto czy nie i za ile
- Storytelling czyli opowieść o Twojej firmie
4. Skutecznie to znaczy jak. Narzędzia promocji i analiza działań
- Jak sprawdzić, że działania przynoszą efekty?
- Płatne promocje – kiedy warto
- Darmowe miejsca promocji działań
- Przegląd narzędzi do analizy, które powinieneś znać
5. Prawda i fałsz. Jak mówić do klientów?
- Zdjęcie z telefonu czy profesjonalna sesja – co działa?
- Jak pokazywać nasze działania – pomysły i przykłady
- Odpowiedzi na trudne pytania klientów
- Nasza firma to ludzie – co warto zrobić
6. Dobra grafika i wideo bez dużych pieniędzy
- Jak zrobić dobrą grafikę za pomocą narzędzi online?
- Wideo – o czym pamiętać, gdy robimy to sami
- Spójność projektów a wizerunek firmy
7. Krok przed konkurencją. Na co zwrócić uwagę
- Sprawdzaj konkurencję na bieżąco – na co zwrócić uwagę
- Skąd czerpać inspiracje do działań w sieci
- Zrób plan i działaj konsekwentnie
Informujemy, że w naszej ofercie posiadamy możliwość dostosowania szkoleń do indywidualnych potrzeb Klientów.
Grupa docelowa:
Na szkolenie zapraszamy: Właścicieli firm, Managerów, Specjalistów ds. reklamy, marketingu i PR, rzeczników prasowych firm, urzędów oraz innych instytucji oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy w sieci i mediach społecznościowych
Szkolenie poprowadzi
Wydawca, redaktor, dziennikarz z ponad 10-letnim stażem. Projekt manager produktów branżowych. Współtworzyła strategie rozwoju produktów internetowych w wielu obszarach i z wykorzystaniem różnorodnych technik multimedialnych. Prowadziła i wspierała działanie kilkudziesięciu kanałów w social media. Pracuje na zaawansowanych narzędziach analitycznych. Koordynowała działania SEO, social, content marketing i rozwijała serwisy branżowe. Posiada doświadczenie we współpracy w tworzeniu studia wideo i działania rozwojowe w tym obszarze. Projektuje i wdraża produkty dla biznesu.
Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?
To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.