Online Czyli Jak Skutecznie Działać w Sieci
Online Czyli Jak Skutecznie Działać w Sieci

Online Czyli Jak Skutecznie Działać w Sieci

Online Czyli Jak Skutecznie Działać w Sieci

Typ: Szkolenie zamknięte

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

Informacje o szkoleniu

  • Wiesz, że musisz działać online, bo cały świat już tam jest, ale nie wiesz jak?
  •  Prowadzisz profil na Facebooku, Instagramie, lub w innych mediach społecznościowych ale nie wiesz, to robić skutecznie?
  •  Potrzebujesz wiedzy i inspiracji, jak wzbogacić działania promocyjne wykorzystując nowoczesne rozwiązania dzięki technologii?
  •  Sprzedajesz ciekawe produkty i idzie Ci całkiem dobrze, ale w sieci nadal jesteś za konkurencją?
  •  Potrzebujesz nowych klientów i otwarcia na kolejne źródła ich pozyskiwania?
  •  To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Korzyścią dla Uczestników jest:

  • dowiesz się do kogo i jak mówić;
  • będziesz wiedział/a czy inwestować w stronę internetową;
  • zwiększysz zasięgi w mediach społecznościowych;
  • poznasz narzędzia do pracy online i przykłady ich wykorzystania;
  • dowiesz się, jak skutecznie tworzyć treści na stronę i do mediów społecznościowych;
  • wyróżnisz się na tle konkurencji;
  • będziesz gotowy do stworzenia planu działania w sieci dla swojej firmy.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Czy potrzebuję strony internetowej?

  • Mój klient jest… Określ go zanim zaczniesz działać w sieci
  • Strona internetowa własnymi siłami czy ze wsparciem agencji?
  • Jak zaplanować wygląd strony czyli czego potrzebujesz?
  • Funkcjonalności, o których warto pamiętać

2. Jak pisać w mediach społecznościowych?

  • Budowanie społeczności w sieci: zaangażowanie i komunikacja
  • Tworzenie skutecznych postów czyli jak pisać
  • Obrazek jest ważny – zadbaj o niego
  • Podstawowe triki na Facebooku i Instagramie
  • Linkedin – mieć czy nie mieć
  • Relacje, stories, relacje na żywo – co warto robić?

3. Wizerunek w sieci – o co warto zadbać i jak to zrobić?

  • Gdzie i jak prezentować swoją firmę?
  • Jak robić zdjęcia i kiedy korzystać ze specjalistów?
  • Wideo – warto czy nie i za ile
  • Storytelling czyli opowieść o Twojej firmie

4. Skutecznie to znaczy jak. Narzędzia promocji i analiza działań

  • Jak sprawdzić, że działania przynoszą efekty?
  • Płatne promocje – kiedy warto
  • Darmowe miejsca promocji działań
  • Przegląd narzędzi do analizy, które powinieneś znać

5. Prawda i fałsz. Jak mówić do klientów?

  • Zdjęcie z telefonu czy profesjonalna sesja – co działa?
  • Jak pokazywać nasze działania – pomysły i przykłady
  • Odpowiedzi na trudne pytania klientów
  • Nasza firma to ludzie – co warto zrobić

6. Dobra grafika i wideo bez dużych pieniędzy

  • Jak zrobić dobrą grafikę za pomocą narzędzi online?
  • Wideo – o czym pamiętać, gdy robimy to sami
  • Spójność projektów a wizerunek firmy

7. Krok przed konkurencją. Na co zwrócić uwagę

  • Sprawdzaj konkurencję na bieżąco – na co zwrócić uwagę
  • Skąd czerpać inspiracje do działań w sieci
  • Zrób plan i działaj konsekwentnie

Informujemy, że w naszej ofercie posiadamy możliwość dostosowania szkoleń do indywidualnych potrzeb Klientów.

Grupa docelowa:

Na szkolenie zapraszamy: Właścicieli firm, Managerów, Specjalistów ds. reklamy, marketingu i PR, rzeczników prasowych firm, urzędów oraz innych instytucji oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy w sieci i mediach społecznościowych

ROZWIŃ CAŁOŚĆ

Szkolenie poprowadzi

Wydawca, redaktor, dziennikarz z ponad 10-letnim stażem. Projekt manager produktów branżowych. Współtworzyła strategie rozwoju produktów internetowych w wielu obszarach i z wykorzystaniem różnorodnych technik multimedialnych. Prowadziła i wspierała działanie kilkudziesięciu kanałów w social media. Pracuje na zaawansowanych narzędziach analitycznych. Koordynowała działania SEO, social, content marketing i rozwijała serwisy branżowe. Posiada doświadczenie we współpracy w tworzeniu studia wideo i działania rozwojowe w tym obszarze. Projektuje i wdraża produkty dla biznesu.

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

+48 607 057 017