Negocjacje Dla Managerów Z Elementami Storytellingu.
Negocjacje Dla Managerów z Elementami Storytellingu. Jak rozmawiać Komunikatywnie, Oryginalnie, Przekonywująco

Negocjacje Dla Managerów z Elementami Storytellingu. Jak rozmawiać Komunikatywnie, Oryginalnie, Przekonywująco

Negocjacje Dla Managerów z Elementami Storytellingu. Jak rozmawiać Komunikatywnie, Oryginalnie, Przekonywująco

Typ: Szkolenie zamknięte

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

Informacje o szkoleniu

Szkolenie w dniach 20-21 października 2022

Podczas szkolenia będą ćwiczone umiejętności prowadzania negocjacji, skutecznego przygotowania się do spotkań, prezentowania oferty, diagnozowania potrzeb klienta.

Zakres merytoryczny spotkania opierać się będzie na koncepcji dotyczy perswazyjnej komunikacji opartej na storytellingu. Storytelling, czyli umiejętność wykorzystywania historii z życia prywatnego bądź zawodowego w przekazie biznesowym, negocjacjach, rozmowach sprzedażowych. Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na rozmówcę: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – rozmówca czuje impuls do podjęcia działania.

Merytoryka zagadnienia jest zawarta w książce Marka Stączka „6 atutów storytellingu”, którą otrzyma każdy uczestnik szkolenia.

Co wyróżnia proponowane przez nas szkolenie?

Podczas spotkania uczestnicy angażowani są w opracowywanie, na podstawie poznanych metod, swoich indywidualnych wystąpień (praca w małych zespołach); dodatkowo biorą udział w sesji kreatywnej, której celem jest opracowanie bazy historii dopasowanych do ich realiów. Całość warsztatu wzbogacona jest prezentacją wystąpień opartych o storytelling.

Poszukiwanie komunikatywnych, oryginalnych oraz przekonujących historii, mających na celu podniesienie skuteczności podczas negocjacji z klientem.

  • Unikalny i skuteczny sposób prowadzenia negocjacji – dlaczego narracja jest skutecznym sposobem?
  • Kryteria dobrej historii i zasady przygotowywania argumentu do rozmowy.
  • Sesja kreatywna w oparciu o autorską technikę „Analiza i Synteza” – wymiana ciekawych i przekonujących historii, które odnoszą się do sytuacji zawodowych uczestników.
  • Praktyczny warsztat - jak skonstruować historię? (struktura, suspens, puenta).
  • Techniki retoryczne wspomagające oddziaływanie historii. Zastosowanie: kontrastu, metafory, łańcucha, cytatu.

PLAN SZKOLENIA

  1. Idea storytellingu Wystąpienia każdego z uczestników pt.: „Moja historia”. Macierz dobrego argumentu w rozmowie „Przekonujące – Oryginalne”. Nazwanie korzyści z zastosowania storytellingu w negocjacjach. Elementy kształtujące dobre story – zasady opracowania historii.
  2. Sztuka puentowania historii podczas negocjacji z klientem Powtórzenie – sposób na wzmocnienie przesłania. Kontrast – technika argumentowania w opozycji do mojej tezy. Metafora – jak ująć i wyrazić sedno. Łańcuch – jak pokazać zależności. Aplikacja - dopracowanie własnej historii.
  3. Sytuacje trudne w negocjacjach Klasyfikacja sytuacji trudnych – macierz nt. „Uciążliwe – częstotliwe”. Budowanie story do wybranych sytuacji trudnych – idea uchylania. Typy historii nastawionych na przekonanie do danego rozwiązania. Przygotowanie zestawu historii dotyczących pracy uczestników szkolenia.
  4. „Szklany tunel” w myśleniu, czyli o sile złej rutyny w pracy z klientem Styl pracy osoby przedsiębiorczej i proaktywnej (trzy tezy przeciw roszczeniowości). Idea „szklanego tunelu” w myśleniu - metody przezwyciężania indywidualnych schematów myślowych. Psychologiczna gra ‘tak, ale…’, czyli o zgubnym efekcie bujanego fotela.
  5. Sześć typowych sytuacji konfliktowych w kontaktach z klientami – metody rozwiązywania Algorytm pięciu kroków – co robić, gdy odpowiedzialność za sytuację konfliktową leży po mojej stronie? Komunikacja nieinwazyjna – co robić, gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie rozmówcy/klienta? Atak personalny – co robić, gdy druga strona przekracza granice? Impas – co zrobić, gdy druga strona chce zmienić warunki współpracy lub zerwać współpracę? Skuteczna odmowa – jak bronić warunków firmy/zasad pracy zespołu, nie niszcząc relacji z innymi? Pozyskanie do współpracy - co rozbić, gdy nasz rozmówca nam odmawia?

W ramach szkolenia zapewniamy:

Materiały szkoleniowe i piśmiennicze, Catering, w trakcie szkolenia przerwa kawowa ciągła, w standardzie stołu szwedzkiego, wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia oraz książkę Marka Stączka „6 atutów storytellingu”.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, według Państwa zapotrzebowania  w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.

Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, pomagamy w rekrutacji kadr, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych.     Koszt szkolenia w zależności od wybranego wariantu: Szkolenie Stacjonarnie :

1.500,00 zł netto +vat /osobę ,

Szkolenie z pobytem w hotelu*: 1.890,00 zł netto +vat /osobę                                                                        

ROZWIŃ CAŁOŚĆ

Szkolenie poprowadzi

Radosław Głowacki – Edison Team

Socjolog, trener i menedżer. Ukończył także Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną. Przez osiem lat pracował jako samodzielny menedżer w polskim oddziale międzynarodowego aliansu organizacji pozarządowych. W zakres jego obowiązków wchodziło tworzenie lokalnych struktur aliansu oraz koordynowanie ich działań. Odpowiadał również za organizowanie ogólnopolskich sympozjów tematycznych, paneli dyskusyjnych, debat oraz wykładów na wybrane zagadnienia. Prowadzi szkolenia z trzech obszarów: Komunikacja perswazyjna: prezentacja publiczna, autoprezentacja, storytelling, skuteczne techniki sprzedaży. Zarządzanie: umiejętności menedżerskie, zarządzanie konfliktem, techniki kreatywnego myślenia biznesie. Komunikacji interpersonalnej w kontaktach zawodowych. projektów unijnych, dokumentacji placówek oświatowych, medycznych, i wielu innych.

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

To szkolenie jeszcze nie ma ustalonej daty. Wkrótce może się pojawić nowy termin. Jeśli odpowiada ono na Twoje potrzeby, napisz do nas, przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy/ instytucji.

Masz pytania?
Chcesz uzyskać certyfikat za przebyte szkolenie?

+48 607 057 017